söndag 30 oktober 2016

Vecka 43

Oj den här veckan ska sammanfattas på ett bra sätt... krävs lite fundering och baka bakåt på fb för att snoka lite statusar... jaaa så dåligt minne har jag faktiskt...

Måndag: började ångesten inför B2s läkarbesök och jag skrev en ilsken insändare... Hade en kort möte på fm

Tisdagen var allt annat än lugn, jag hade ett läkarbesök på em för min mage och dess strulande. Träffade en underbar läkare som lyssnade och tog mig på allvar. Han tog prover för magsårsbakterier och envisades med att vilja göra en gastroskopi som jag vägrar att göra till hans frustration
Efter detta hade hade B1 utvecklingssamtal så jag fick ett ansikte på den andra läraren. Han sköter sig bra men finns utrymme för förbättringar. Inga nyheter eller överraskningar kring skolgången. På kvällen hade maken lektion på datorn, han läser på en bibelskola. B3 var så trött att han somnade i mitt knä, precis som när han var liten...

Onsdagen kom och redan då var jag helt slut men klantskalle som jag är så hade jag glömt att planera in vila. Vi åkte till CFH för att laga min rulle som hade släppt en skruv, vilken gång i ordningen denna skruv släppt har jag ingen koll på alls faktiskt. Lunch på stan och sen iväg till tatueraren...
Dolde diagnoskoden och är väldigt nöjd med resultatet. 

Torsdagen var vidrig! Kände mig bakis fast jag aldrig rört en droppe.. kroppen var seg och trött, ont i huvet och helt off.
Det var dags att faktiskt lyssna på kroppen nu..

Så resten av veckan blev i viloläge... vi hade tänkt att åka till Sthlm på awakeningeurope som är ett stort kristet evanemang. Man har fyllt hela friendsarena men lovsång och predikan... 
Men men blev som sagt att vila efter en dumt planerad vecka...
Idag söndag är jag precis lika trött som i onsdags.... vila.nu

1 kommentar:

  1. Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv har jag aldrig trott att kärleksförtrollningstrollkarm kunde få tillbaka min ex kärleksman Andrew, tills min vän introducerade mig för den riktiga trollformeln, tidigare har jag kontaktat några trollformler för att hjälpa mig men ingen av dem kunde hjälpa mig , några krävde mer pengar tills jag följer enkla instruktioner från stor kärleksförtrollare via hans personliga e-post, jag kunde kommunicera och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) vem som helst kan likaväl få samma hjälp från honom idag för att få tillbaka förlorad kärlek eller återställa ett brutet förhållande och frånskild partner kan återvända till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 2 dagar, min ex kärleksman ringde mig på telefon för att be mig om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. tack till Dr.Oduduwa för hans begåvade och begåvade krafter att få tillbaka ex inom 34 timmar.

    SvaraRadera