lördag 17 september 2016

En evighet har förflutit

Eller jaaa åtminstående nästan en månad sen sist. Önskar att jag hade mycket att berätta men de har jag inte heller...

Vardagen snurrar på i snabbt tempo och våran semester resa flyger närmare.
Längtar men ändå inte! Är lite nojjig över flygresan....
Min flygrädsla frodas fritt just nu.....

Tar en liten uppdatering kring barnen:

B1 har börjat 7an med massor av nya ämnen, vissa uppskattar han (spanska) och andra uppskattar han mindre (matte).
Han är typisk tonåring med allt vad det innebär, han har till sin stora glädje vuxit om både mig och maken. 

B2 har kommit in i klassen och har både haft med sig kompis hem och åkt till kompis. Han klarar sig bra på lektionern.
Han har börjat åka buss till skolan, cyklingen gav honom ryggvärk.

B3 trivs på avdelningen för 4åringarna och leker med sin bästis V men även öppnat upp för lite andra barn. Han är typisk 4åring med trotts och utbrott men de kommer att gå över till slut.

Maken har börjar plugga bibelskola på distans och han verkar trivas. Det är fantastiskt att se och höra hur han utvecklas i sin tro. 

Jag då??

Hmm.... Jag är glad över att jag fortfarande är sommar fräsch. Värken är under kontroll och kroppen lyder mig utan allt för mycket knorrande.
Jag njuter av livet ordentligt och är tacksam för de dagar solen tittar fram.

Mindre skoj var att våran spis gav upp nu i veckan, den funkar att använda men den blir farligt varm på ställen där den inte borde vara varm. Så nu fick vi beställa en ny spis, hoppas den kommer snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar