onsdag 27 augusti 2014

surnade till idag

Efter ett kortare besök på Vc så var det dags att hämta ut saker från apoteket. Det visade sig att receptet inte var inskrivet ännu så vi gick tillbaka till bilen för att åka och hämta upp B3.
Innan vi åkte iväg så kom en bil modell större in på parkeringen i rasande fart och parkerar rakt över de få handikapp parkeringar som finns nära de affärer som finns i samhället...
Ur bilen flyger två medelålders herrar som i raskt tempo gick mot torget...

Måste pms eller något för den fule själv for i mig, skrev en ilsken lapp och gick mot bilen, jag hade på känn att inget handikapptillstånd skulle finnas i fönstret..

På lappen stod det:
Att vara lat är ingen sjukdom eller handikapp!

Mycket riktigt så fanns inget tillstånd i bilen så jag satte fast min lapp under vindrutetorkaren... Hade det funnits så hade jag aldrig satt lappen där (bara så ni vet)

Lite synd att jag inte kunde stannat kvar för att se reaktionen..


Sen när vi kom hem och hämtade posten så dök det här obehagliga brevet upp
La det på lådan med vändande post:)

2 kommentarer:

  1. DU /NI kanske ska ta en sån här lapp av oss & kopiera upp ett gäng då ni kommer hem igen, & spara & kopiera igen då de behövs mera...
    Dom är ypperligt bra att ha & vill man kan man "kludda lite" på baksidan för att lämna ett personligt meddelande, MEN det behövs sällan ,lappen talar för sej själv....Klicka på länken nedan, så kommer du DIREKT till sidan där jag lagt upp den.
    Vi brukar sätta dom i rutorna & ibland har vi fått glädjen att se folkets ansikten då dom kommit ut.
    DOM flesta tar faktiskt med lappen in i bilen & knölar inte ihop den å slänger den som man tänka sej att dom borde...Men så är de inte....
    Kolla lappen å säg till sen om ni vill ha en då ni kommer upp =)

    SvaraRadera
  2. Det låter som en bra plan:)

    SvaraRadera