tisdag 12 augusti 2014

dags att betala och det blev dyrt

Gårdagens nöje sotar jag dyrt för just nu. Låg vaken sent igår innan jag erkände mig besegrad och ringde maken, han fick kliva upp och hjälpa mig och dra rätt knät. På vägen till sängen luxerande båda knäna igen, samma procedur igen.

Dagen började illa och har fortsatt i samma anda. Knäna håller inte att gå på, finns ingen stabilitet alls. De vill hoppa snett så fort jag lägger tyngd på. Och givetvis så ska då ryggen ha uppmärksamhet också.

Hade apt med hela gänget idag, planering inför höstens nya schema och utbildningen i kinesiologi tejpning. Det kommer bli lite resor under hösten:
* utbildning i tejpning
* besök till Dr Hattar i Västervik
* hämta en ny bil

Efter apt så hade jag en akut tid hos sjukgymnasten för att bli omtejpad och fick låna hem en korsett till min stackars ländrygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar