lördag 2 mars 2013

äntligen

Åh vad skönt!

B3 har varit fruktanvärt förkyld och haft väldigt jobbigt med andningen den senaste veckan, vi fick åka till VC för att få lite hjälp. Först fick han prova ventoline och läkaren lovade att ringa upp oss följande morgon för att höra hur natten hade varit. Natten var precis lika hemsk som innan och ventolinet var verkningslöst. Så fick vi en inhalator med andra mediciner i.
Samma dag hade jag en annan tid på VC och skulle anmäla mig i kassan. När jag står i kön så kommer läkarsekreteraren ut springade och säger:
- Är han sämre? jag springer och hämtar läkaren genast, vänta!!
Fick lugna ner henne och säga att det faktiskt gällde mig och inte B3. Då andades hon ut och förklarade att det låg en lapp i kassan ang B3 att om han kom in så skulle det gå fort, att de var tvugna att hämta läkaren genast för då är B3 riktigt dålig.
Snacka om VC har bra koll och känner igen oss =D

Åter till sömnen =D

Jo eftersom att han sovit så dåligt pga andningen så har det varit riktigt dåligt med den saken... Han vaknade var 45e min. Men i natt somnade han strax innan 22 och sov till 00.30 åt, sen sov han vidare till 04.50 och åt, sov vidare till 07.40!! Snacka om bra natt sömn!!

1 kommentar:

  1. Dags att sluta amma nu, han är tillräckligt gammal att sova en hel natt utan mat, likaså på dagarna riktig mat ingen välling, strunta i den.

    SvaraRadera