söndag 10 mars 2013

Ny etikett..

Idag är det läge att skriva under etiketten: VÄRK

Idag verkar många i familjen ha ont..
B1 är allmänt öm i magen efter sin operation. Dessutom gjorde vi klart hårklippningen som på börjades innan blindtarms kaoset så nu har han ont i håret =P, som om detta inte vore nog så drog jag bort infartsplåstret utan att han var beredd. Oj vad snopen han såg ut! Hade jag sagt ngt så hade han ojjat sig en evighet innan det försvann

B2 säger att han ont i sin lösa tand =D Hans första som blir lös på "naturligväg". Den första som försvann fick tandläkaren dra ut efter en krock med annat barn på dagis.

B3 har också ont i munnen för att han får nya, troligtvis de två översta. Sen är han allmänt förkyld och snorig, kanske ont i öronen också, han vill verkligen inte ligga ner.

Själv har jag ont i båda handlederna och i höger höft. Känns nästan som att höften inte sitter i rätt läge fast det gör den. Men när jag går så gör det så ont i höften, skjuter smärt impulser i hela benet. När de gäller handlederna så är det som om de är trötta, utmattade och när jag tvingar dem att arbeta så gör det ont och lyder inte riktigt...
NU har jag klagat klart tror jag..

Annars är nästan hela familjen samlade igen, känns skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar