tisdag 10 mars 2015

Spenderat dagen åt att vila

Imorgon är en viktig dag för mig och förberedelserna började redan idag. Då jag måste vara pigg och fokuserad så har jag spenderat åt att försöka vila så mycket som möjligt. Det har funkat hyfsat bra så på eftermiddagen unnande jag mig något unikt, jag målade mina naglar!
Vadå lyx kanske du tänker men för mig som kan räkna antalet gånger jag har gjort det på en hand, så är de en liten lyx. Men oj vad svårt det är! Har aldrig riktigt lärt mig den tekniken, har varit mer pojkflicka än flicka när jag var mindre. La hellre tid på sport än vad nu flickor höll på med;)
När jag satt och väntade på att nagellacket skulle torka så kom b3 och ville absolut ha samma! Självklart ska han få det
Oj vad fin han kände sig, väldigt stolt viftandes med händerna! Ja båda händerna, han skulle ha på båda eftersom att jag hade det.
Testade även en lite finare frisyr 
(hoppas jag)

Nu lägger sig lugnet här i huset, gissa vad som knackar på? Jo min kära migrän liknande huvudvärk som sitter bakom ögat:(
Så samlingen på kvällsmedicinen ökade radikalt!
Nej nu är det vila igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar