söndag 15 mars 2015

Hjälp upp ur sängen

Dagen kunde börjat bättre! Vaknar av kramp i benen, tårarna rann redan innan jag vaknat. Jag ville bara få somna om och få låta kroppen reda ut eländet medans huvudet är "ovetande" under sömn. Klart att man är medveten om värken trotts att man sover men då kan man alltid intala sig att när man vaknar så är det bättre.

Ute skiner solen och jag ligger i soffan, försöker motivera kroppen att en förflyttning till solen skulle vi må bra av!
Men nog med klagan!

B3 har alltid haft problem med blöjexem, och då menar jag verkligen PROBLEM!
Det blir fula sår på nolltid, vi brukar byta genast när han gjort nr2, det hörs kan man säga;)
Men trotts det så blir hemska sår, "tur" att dagis ser samma problem!
Men för några dagar sedan efter ett blöjbyte med gråt och skrik så vägrade han vara nära mig efteråt... Då bestämde jag mig att de var nog! Började läsa på om tygblöjor och en ängel i en tygblöjegrupp lät mig låna massor av tygblöjor:
Några ser ni här ovanför! 
Såren verkar läka så vi håller alla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar