måndag 1 september 2014

Nu kör vi

Blev lite ont om vila efter den här helgen,men som ni minns så hade B2 läkarbesök på BUP idag. Samtalet kretsade kring medicinering och vilka effekter vi kan förvänta oss och vad vi inte ska förvänta oss.
Det känns väldigt delat att ge honom den här medicinen men alternativet är att han fortsätter må så här dålig som han gör nu...

Vi ska kunna se skillnad redan på några dagar, så i helgen kanske jag har en helt "annan" pojke, förstår ni hur jag menar?
Han kanske kan sitta och njuta av en film, kunna somna lättare eller att han är mer harmonisk... Allt detta är ju bara positivt men ändå så är det ju inte några sockerpiller vi nu ska ge honom...

Jag undrar hur han kommer att uppleva den här förändringen, ser han det positiva eller kommer han inte känna igen sig?
Många tankar snurrar i huvudet, det MÅSTE bli bra, han måste få må bra i sig själv nu, han är en sådan bra kille som har myror i brallan...

Efter drog vi till gallerian och skulle köpa en present till ett  kalas A1 ska på, vi gick förbi en affär jag aldrig ägnar en tanke åt. Då såg både jag och A1 klänningen, den är helt gudomlig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar