måndag 13 april 2015

Oj vilken dag!

På FM var svärfar och maken till tippen för att rensa i röran i vårt garage. De hamnade där i flytten och nu var det dags att ta tag i det!
Jag låg mest och slappade i soffan, pratade med min älskade mormor och njöt av att kunna prata med henne igen efter en längre utlandsresa.

Lagom efter att A2 kommit innan för dörren så öppnas himmelen och detta kom ner:
Nej det är inte snö, inte regn utan hagel!
Det bara vräkte ner!

Annars så hamnade mitt lillfinger ur led idag när skrutt skulle busa lite:(
När han senare såg att mitt finger tejpats om igen så såg han så olyckig ut och sa:
- mamma det var inte meningen! 

Lilla skrutt! Jag förklarade att de var en olycka och att det inte var hans fel. Men han upprepade det flera gånger och kunde inte riktigt ta in vad jag sa:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar