söndag 26 april 2015

Fortsättningen om B2 med frågan Eds?

Nu har kallelsen kommit till läkaren för utredningen! Vi har tid redan i mitten av maj! 
Och dessutom så mailade läkaren tillbaka igen för att kolla om jag hade lyckats få en remiss från barnkliniken. Jo det hade jag ju fått och kallelsen till honom hade kommit samma dag. Fick hemläxa att fylla i släktträd med vilka smärtproblem som fanns, fylla i mer fakta om b2 och mer om mig och min Eds...
Det blir garanterat ett bra möte och jag ser fram emot att få träffa denna kunniga läkare. 
 
Jag hittade ett leksakskök åt b3, han älskar det oerhört och vill bara leka med köket! Koka kaffe och baka!

Igår hade jag möjlighet att träffa min edsvän/Eds syster J, oj vilket möte:) ett möte som gav mig mycket energi och jag kommer aldrig glömma det!
Fick möjlighet att prova hennes rullstol, som jag blev väldigt förälskad i! Vilken skillnad på hennes och min!! Så min At ska få ett samtal imorgon.
Just ja!! Fick även en gåva, blev väldigt överraskad och glad. Jag önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra, att vi kunde ses oftare! Men eller hur J ska vi lyckas få till en träff snart igen;)
Hade även A2 med denna dagen


Idag har det inte varit många knop, vaken i korta stunder och sen sover jag igen. Sov när svärfar var här och skruvade  upp en ny lampa åt b3, det kändes lite pinsamt faktiskt men jag vet att han förstår! Jag är så tacksam att just han är min svärfar!
Idag är det dessutom "dela dosett dag", maken får jobba fast att han är ledig. Men han knorrar inte utan gör det för att underlätta för mig och b1:)
Nej nu måste jag vila igen och sen måste jag faktiskt in i duschen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar