fredag 6 februari 2015

Känner mig som en mes!

Det går åt lite extra v.b just nu och jag känner mig som en liten mes! Blir sur på mig själv för att jag tar de där extra och i nästa stund blir jag sur för att jag blir sur:( snurrigt?!
Klart att det inte är konstigt att man behöver extra medicin efter en ÖPPEN blindtarmsoperation, läkaren gjorde alltså inte ett titthål!
Så varför känner jag mig så skyldig när jag tar extra? 

Det är skönt att va hemma iallafall, livet är påväg tillbaka till de "normala".

B1 har friluftsdag och ska testa slalom men har pulka ifall de inte går. Undrar hur ont han kommer att ha ikväll. B3 är hemma och är febrig så maken är här också, lite skönt ändå att han är hemma. B3 är hyfsat pigg ändå men de är ju de flesta små barn med feber.

Ikväll kommer bästa B2 hit:) hans pappa får köra, jag är inte i skick att gumpa 10mil i bilen. Kanske tacomys ikväll? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar