lördag 14 februari 2015

Grattis på alla <3 dag

Egentligen så tycker jag att man inte ska ha en special dag för att visa varandra uppskattning och kärlek. Det borde man göra varje dag och inte bara på alla hjärtans dag. Men visst är det lite mysigt ändå att bli uppvaktad. Sen spelar inte prislappen någon roll utan tanken bakom är de som iallafall jag uppskattar!

B1 lämnade igår ett handgjort hjärta med text i som han hade gjort själv i skolan. Sånt värmer mitt hjärta oerhört och jag älskar de barnen gör till mig!

I morse när jag vaknade ganska rejält utmattad efter gårdagens aktivitet så vankades en fin frukost, en blombukett, ett ur sött kort:



Och ett kuvär med biljetter till ett genrep till Melodifestivalen! Är så överraskad, jag älskar schlager och att få uppleva det på plats känns jätte spännande

Maken fick en liten plojgrej som jag hittade på Tradera efter sett att min kusin hade en sådan.
Ni som har läst Harry Potter och fången från azkaban borde känna igen den:)

Plockade bort det yttre bandaget från operationen... Såg faktiskt riktigt fint ut, om man bortser från de gulnande blåmärkena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar