tisdag 7 oktober 2014

stackars B3

Inte är det lätt att vara B3 just nu... Det började i helgen med lite feber och en massa dregel. Ah tänderna tänkte vi och fick besök av min bror med familj.. Älskade lille pojken har vuxit sig så stor nu...
Åter till skruttiga B3, på måndags kväll hittar vi massor av blåsor i munnen, händer och fötter, benen och rumpan.

Höstblåsor here we are...
Natten till tisdagen så var han vaken en timme och skrek av smärta, sen sov han 30 min och sen vaken och skrek en timme till. Så var hela natten! Under dagen har vi testat alla knep som finns, allt från Alvedon till isglass m.m
Men det funkar inte så bra som vi hoppas.

Nu i natt kör vi samma visa igen :( stackars min minste man

Nu är han temporärt nedbäddad i soffan omsluten av min nya kudde...
...
Lagom till jag skrev så blev det en skrikperiod igen, så nu sitter vi upp, nära, nära, nära


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar