torsdag 2 oktober 2014

det sista besöket

På schemat igår var hos den omtalade doktorn dr hattar...

Han är precis så bra som man hade hoppats!
Han började med att säga att jag garanterat kan mer  om eds än honom.
Efter det så började han att prata om mig.

Han har aldrig träffat mig men ändå så visste allt om mig ändå.  Mmm eller hur tänker ni nu. Han visste saker om hur mina inre tankar snurrar iväg och varför.
Jag fick många förklaringar som förklarade så mycket om mig själv,hur jag fungerar och varför.
Men det som var viktigast för honom var att få mig att inse att jag inte är sjuk, jag är frisk men att edsen nu ger mig problem
 Men att jag har den sen jag föddes och jag fungerade fram till 2012. Att jag måste sluta sätta så svåra och hårda krav, samma krav som innan jag fick problem för att jag kommer aldrig nå dit och då knäcker jag min självkänsla och mår bara sämre

Det ska göras en MR av skallen och nacken.
Har dessutom POTS, det har med blodtrycket att göra.
Det är så svårt att förklara allt som hände och sas men de var fantastiskt!
Önskar att jag hade haft mer tid med honom

2 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dag! Även om du var helt slut efter <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Galet nice, skulle viljat ha mer tid med honom

      Radera