söndag 6 juli 2014

här leker livet

Ja vad ska man säga? Makens semester är påvägen mot sitt slut, A1s semester började i fredags och A2 börjar hos mig i morgon. Allt rullar på och jag har återerövrat vissa saker som edsen har tagit ifrån mig.

På tisdag fyller älskade B3 två år! Tiden bara rusar iväg, kan vi inte stanna den ett tag? Vill ju ha kvar min bebis ett tag till...

På onsdag ska B1 på läger i några dagar, hoppas hans knä håller... Nej den inställningen duger inte, vi får formulera.om: B1 ska på läger i några dagar, hans knä håller för det...
Det lät bättre! Men de ska göras en MR nu i slutet av juli.

Men planerna för sommaren är lite löst hängande men vi hittat ändå på massor av kul...tex
Barnen har fått en belgisk jätte som heter Obelix
Obelix

Sen måste jag få berätta! Maken var på wiskeyprovning igår så jag rådde om B3 helt själv. Vi åkte lite rulle längs vägen när jag såg ngt som lyste gult i diket så jag stannade och hittade till min glädje: kantareller! Så jag satt i diket medan B3 satt fastspänd efter alla konstens regler och plockade svamp, äntligen så kunde jag få göra det igen. Folk måste ha trott att jag var tokig, plockade samtidigt som jag skrattade och grät. Det blev totalt 5dl svamp:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar