lördag 12 juli 2014

här har det hänt en del sen sist.

Älskade B3 har hunnit fylla två år och firades med pompa och ståt. Vi blev över tio personer som kom och delade den vackra sommardagen, det bjöds på glutenfri tårta och glutenfria bullar, sen fanns det en vanlig tårta också.
Gluten och laktosfritt 

Laktosfri


En av höjdpunkterna var att barnens nyaste kusin dök upp för att fira med oss. B3 hade stenkoll på vad kusinen hette och att det var en bebis, blev pusskalas i nya sängen 

Sen var det paketöppning och massor av lycka för B3

Hela den här veckan har varit en toppen vecka med mycket värme och sol, det dröjde inte länge innan poolen som vi fått av min mamma började användas!

Torsdagen så hände en smärre olycka, jag och B2 busade runt och han fick in en rejäl spark på min näsa så jag svimmade. Näsan är hel men en rejäl hjärnskakning, så jag har varit inlagd ett dygn 
Men ska snart få komma hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar