söndag 3 juli 2016

Idag duger jag inte till något....

Eller inte till mycket nytta.... Klippte vårat får (läs hund), mycket tjock päls som gärna blir dreadlocks när den blir för lång. Idag valde vi att klippa henne för att slippa den varma pälsen nu i sommar...

Det tog knappt en timme eftersom att det inte var så länge sen sist men har sen dess inte kunnat räta på mig. Knäna går ej att räta på och inte heller ryggen. Att gå som en skitnödig anka fick just en ny innebörd....

När jag efter mycket om och men kom till sängen så var de någon som skrek från min garderob
Mysigt tycker han :)

Men nu har jag tagit mina vidbehovs mediciner och inväntar effekt... Men rastlös så då får man virka så länge händerna håller
Idag kommer B1 och B2 efter sin pappavecka. Men B1 är bara här och vänder, han ska på hampeveckan iår. Samma läger jag brukade gå på i 
tonåren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar