tisdag 29 september 2015

Min man känner mig väldigt väl

Min trettioårsdag närmar sig med stormsteg på både gott och ont, efter trettio går de ut för eller hur A1 ;)

Idag fick maken ett sms om att det han hade beställt till mig hade anlänt på våran lokala Ica, han åkte dit för att hämta det... Jag noterade knappt detta, dagen spenderas ovillkorligt i sängen...

Han ropade på mig och bad mig öppna redan nu...
"- du behöver detta redan nu, kan inte vänta med att ge dig detta"

Det är inte en värmefilt utan en värmemadrass 90x190cm!

Värmen kommer hjälpa mina ömmande muskler att slappna av. Så nu är det slut med att krypa ner i en kall säng!

Nu är jag alltså nedbäddad med nya värmemadrassen och inväntar värme...
Nu kanske jag och vovven slipper slåss om den mindre värmefilten... Tveksam om  hon någonsin kommer att lämna min sänghalva igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar