lördag 27 december 2014

Det är nog lite små kyligt

Det har dessutom snöat lite under gårdagen så ett vitt täcke har lagt sig. Det är väldigt mysigt att titta på, tyvärr kom det några dagar försent....
Julaftonen var helt fantastisk, så där fantastisk som man läser om i sagorna. Alla barnen var här och deras ögon tindrade av spänning och glädje. Vi hade satsat på större/dyrare paket i år och drog ner på antalet paket för de två större, b3 fick många små till sin lycka, då själva paketet är viktigare än innehållet.
Vi hade en bekant över så hen slapp fira ensam iår... Hen fick en "gottiskorg" med massa olika godsaker i och en egen vrikad tomte
Han blev väldigt glad och nästan lite tårögd, han hade inte förväntat sig något alls.
Utav barnen fick jag väl genomtänkta gåvor, kan ju inte säga annat än att jag nästan höll på att börja gråta
Och
Av maken fick jag en fantastisk hoodtröja som han hade hittat på nätet och trycktes upp i begränsat antal (28)
Barnen fick en go blandning av vad de hade önskat sig...
B1
Fick bidrag till en dator
Gamerhörlurar
Jakten på den försvunna diamanten
M.m

B2
Lego i alla möjliga varianter
Jakten på den försvunna diamanten
M.m

B3
Bilar
Platsverktyg
Lammi från doc mcstuffin

Maken
Planksteksplankor
En fondueset

Vi har utöver detta hunnit med en sväng av vinterkräksjuka så nu försöker vi bli friska igen...


1 kommentar:

  1. Lite humoristiskt...B fick också plankor...8st, han fick av alla tre barnen & två av mej ...vi hade bestämt att efter resan så skulle vi inte "byta" men då ungarna de större berättade vad d köpt så köpte ena i smyg från mej, jag betalade i smyg & han var totalt oanande meeeeen GLAD blev han & nyårs middagen var given =)
    Den Ängeln du fick ,en sådan fick jag av Jouline 2011 (hon var då 15), man blir varm i <3 at av sådant...=)
    I år fick jag en klocka i mina favorit färger av sonen, en parfym jag suktat efter av älsta dotra, & en embossing fön av lillan & lite annat av de andra som var här...super mysig kväll hade vi =)

    Ha de gott , kram

    SvaraRadera